Bestilling:
Hvor let er det at bestille i Goldruff  Shop?
Bestilling er enkel, ordrer kan placeres via telefon eller via vores hjemmeside http://www.goldruff.dk Du skal være registreret på vores hjemmeside og have et gyldigt betalingskort / kreditkort. Ordrer kan afsluttes i 3 enkle trin og normalt inden for et par minutter. Læs  detaljer i Sådan handler du.

Hvordan sikres mine personlige data?
Vi har sat de højeste sikkerhedsstandarder for vores hjemmeside. Vi deler ikke dine personlige oplysninger med nogen tredjepart. Du kan læse mere om vores Privacy Policy.

Hvordan kan jeg vide, at  varerne på hjemmesiden kan leveres?
Vi  importerer og distribuerer en række kendte mærker, så vi har normalt et stort antal varer. De fleste produkter, du ser på vores hjemmeside er tilgængelige på vores lager. I sjældne tilfælde kan vi være løbet tør for varer, i hvilket tilfælde vi vil underrette dig straks, om hvornår varen kan fås og afsendes.

Hvis jeg ønsker at foretage ændringer i en ordre,hvad gør jeg?
Du kan lave lige så mange ændringer i din ordre som du vil ,indtil ordren behandles og afsendes fra vores lager. Du vil ikke blive opkrævet ekstra for levering. Du kan foretage ændringer af din ordre ved at kontakte vores kundeservice.

Hvordan kan jeg annullere en ordre?
Du kan annullere din ordre til fuld refusion på ethvert tidspunkt inden din ordre behandles og afsendes fra vores lager. Hvis din ordre er blevet afsendt kan du læse vores returnering  sektion

Hvilke betalingskort accepteres ?
Vi accepterer Dankort Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron, JCB, Du kan også betale ved brug af Paypal.                                                                                                                                                                                  Hvis du er i tvivl om dit betalingskort, bedes du kontakte vores kundeservice 

Hvilken information får  jeg om min ordre?
Lige efter du har afgivet din ordre hos os, vil du straks modtage en ordrebekræftelse  pr. e-mail med dit ordrenummer. Du kan også logge ind på din konto for at se dine ordredetaljer

Hvordan kan jeg kontrollere status for  levering?
Efter at vi har afsendt din varer, sender vi dig en e-mail med dine tracking detaljer. Du kan derefter spore status for din leverance fra tidspunktet for afsendelse fra vores lager til du har varerne

Er der nogen begrænsninger for levering?
Ja, der er nogle leveringsdestinationer, vi i øjeblikket ikke kan sende til. For detaljeret information se venligst vores leveringsinformation.

Kampagner
Vi kører lejlighedsvis kampagner med gode tilbud. Besøg vores hjemmeside for seneste tilbud.

Erstatning og returvarer:
Det er vores højeste prioritet at sælge produkter af høj standard.Skulle det ske, at du modtager en defekt vare vil vi sende en erstatningsvare . Vi kan bede dig sende os den defekte vare tilbage.

Har du andre  spørgsmål:
Hvis du stadig har spørgsmål kan du kontakte os via e-mail eller ringe til os. Du kan finde oplysninger på vores Kontakt os side.